22-05-2013

Dun & Bradstreet lanceert nieuwe applicatie die het potentieel van CRM systemen blootlegt

Brussel - 22 mei 2013-D&B (NYSE:DNB), de grootste en belangrijkste bron van commerciële informatie en inzicht in het bedrijfsleven, heeft aangekondigd dat D&B360 nu beschikbaar is voor Oracle CRM On Demand, Oracle's Siebel CRM, Microsoft Dynamics CRM en SAP CRM. Klanten met deze CRM platformen krijgen voortaan vanuit de applicaties die ze dagelijks gebruiken toegang tot D&B data over meer dan 225 miljoen wereldwijde bedrijven en 100 miljoen contacten.

Veel bedrijven hebben CRM systemen die onderpresteren en hun doelstellingen niet halen. Dankzij D&B’s vooraanstaande data management en data verrijkingsmogelijkheden kunnen verkoopsorganisaties en marketing professionals de verkoop doen toenemen en de betrokkenheid bij klanten vergroten. De oplossing combineert D&B’s zakelijke informatie en bedrijfsrangschikkingen met sociale data van populaire sociale platformen. Het resultaat is een real-time inzicht dat de doeltreffendheid van marketing en sales teams in een bedrijf zal versterken.

Corinne Saunders, president van Dun & Bradstreet Europa & het wereldwijde netwerk, zei “Met D&B360 wordt ons unieke D&B DUNS® nummer voor het eerst gebruikt om klantendata te verbinden met externe bronnen. Dit laat klanten toe hun eigen inzichten te ontwikkelen en hun inkomsten te maximaliseren door zich toe te leggen op de relaties met hun belangrijkste klanten. D&B360 helpt om met meer kennis zakelijke beslissingen te nemen en de efficiëntie te verhogen. Deze toepassing draagt uiteindelijk bij tot groei door het ondersteunen van betere en meer doeltreffende sales en marketing.”

Andrea Jagla, Senior Manager, Sales Operations, F5 zei “Wanneer we D&B360 implementeerden, zagen we een grote piek in CRM gebruik en een verhoging van de data kwaliteit in onze systemen. Ons sales team is zeer tevreden met de omvang en de kwaliteit van de informatie die nu beschikbaar is in onze CRM toepassingen. Dit verschaft hen een gemakkelijke toegang tot alle inzichten die ze nodig hebben om effectief te verkopen, om verkoopscycli te versnellen en om resultaten te verbeteren.”

Voordelen van D&B360 voor klanten

  • Ken uw klanten beter- D&B’s ongeëvenaarde zakelijke inzichten laten verkopers en marketing professionelen toe om hun klantensegmentatie te verbeteren, ‘pijnpunten’ van klanten te begrijpen en de verkoopstrategie af te stemmen op elke pitch.
  • Vebeter uw datakwaliteit- De verkoopsactiviteiten worden voorzien van een automatische data-update en belangrijke data-opkuistechnieken, die duplicaties en overtollige data elimineren zodat gegevens compleet en accuraat gemaakt worden.
  • Trek nieuwe klanten aan- Verkopers kunnen nu een lijst van prospects opstellen, key decision makers identificeren en met hen contacten leggen. Dit leidt tot een sterkere pipeline. Door een unieke “look-a-like”-functie, kunnen verkopers ook potentiële klanten identificiëren die gelijkaardig zijn met de beste klanten van de eigen organisatie. 
  • Verkoop dieper in de organisaties- D&B’s unieke inzichten verschaffen een beter begrip van bedrijfslijsten. Ze vergemakkelijken de identificatie van key decision makers in andere departementen om organische verkoopsopportuniteiten te benutten.
  • Verbeter de verkoopseffectiviteit- D&B’s gepantenteerde DUNSRight® proces voorkomt het dupliceren van informatie, garandeert datakwaliteit, vult de ontbrekende informatie aan en verhoogt datanauwkeurigheid, wat de verkopers toelaat zich toe te leggen op de verkoop in plaats van het verifiëren van of zoeken naar de juiste informatie.

Laatste Twitter bericht

Laatste nieuws

Om dnb-belgium.be goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. sluiten >